مود پلاس
حال خوب، از یک گفت‌وگوی واقعی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، با استفاده از طراحان گرافیک حرفه ای و خبره که تجربه ی زیادی در طراحی داشته باشنـــد.

حرف‌هایی که جا ندارند
آدم‌ها، فاصله‌ها و اتفاق‌ها
بودن بدون نقش بازی کردن
خستگی از ارتباط‌های سطحی
چیزهایی که نمی‌گوییم
icon

گفت‌وگوهای واقعی

تجربه‌هایی فراتر از آشنایی‌های سطحی

جمع‌های کوچک و صمیمی

هر تجربه با تعداد محدود برگزار می‌شود تا ارتباط‌ها واقعی‌تر شکل بگیرند.

فضای امن و بدون قضاوت

جایی برای شنیده‌شدن، بدون فشار، نقش بازی کردن یا قضاوت.

هدایت‌شده و تعاملی

هر جلسه با حضور فسیلیتیتور حرفه‌ای و مشارکت همه پیش می‌رود. اینو خوشم نیومد

تجربه‌های مود پلاس برای کسانی طراحی شده که از ارتباط‌های سطحی خسته شدن و دنبال گفت‌وگوهای واقعی‌ترن. هر تجربه در گروه‌های کوچک و صمیمی برگزار میشه تا آدم‌ها فرصت شنیده‌شدن و نزدیک‌تر شدن به همدیگه رو داشته باشن. فضای جلسات امن، بدون قضاوت و انسانی طراحی شده تا هرکس بتونه بدون نقش بازی کردن خودش باشه. همه‌چیز هم به شکلی هدایت میشه که گفت‌وگوها طبیعی، عمیق و درگیرکننده پیش برن؛ نه مصنوعی، نه خشک، نه شبیه کلاس یا تراپی.

مختصری درباره مجموعه ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دوره‌ی جدید

0 +

دانشجوی جدید

0 +

مدرس جدید

0 +

ساعت آموزش

0 +

دلت یه گفت‌وگوی واقعی می‌خواد؟ بیا پیش ما...

دلت یه جمع امن می‌خواد؟ بیا پیش ما ...

تجربه شما

حسین فلاح

برای من جالب بود که با آدم‌هایی که چند ساعت قبل هیچ شناختی ازشون نداشتم، راحت‌تر از خیلی از جمع‌های قدیمی حرف زدم. بعد از تجربه مودپلاس یه حس آرامش و نزدیکی داشتم که مدت‌ها بود تجربه‌اش نکرده بودم.

مهسا منصوری

بهترین بخش تجربه برای من این بود که هیچ‌کس دنبال ژست گرفتن یا جلب توجه نبود. فضا خیلی طبیعی و انسانی بود و میشد راحت حرف زد و فقط خودت باشی

علی کرمی

فکر می‌کردم قراره مثل بقیه دورهمی‌ها باشه چندتا آدم جدید، چندتا حرف معمولی. ولی از یه جایی به بعد حس کردم واقعاً دارم با آدم‌ها connect می‌شم. عجیب بود که توی یه جمع غریبه اینقدر راحت حرف زدم

مهدی کیانی

مود پلاس برای من بیشتر از یه دورهمی بود. انگار چند ساعت از شلوغی ذهن و ارتباط‌های سطحی فاصله گرفتم و با آدم‌هایی حرف زدم که واقعاً حضور داشتن
با وجود این‌که هر روز بیشتر از همیشه با آدم‌ها در ارتباطیم، خیلی از گفتگوهایمان سطحی، کوتاه و...
بیشتر ارتباط‌هایی که در زندگی روزمره تجربه می‌کنیم، در سطح آشنایی، عادت یا تعامل‌های کوتاه باقی می‌مانند. اما...

پشتیبانی
شبـــــانه روزی

دوره های
آنلاین